ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ
Documents
Καταγγελία για καθυστέρηση σύνδεσης με το δίκτυο αποχέτευσης και για έλλειψη απάντησης στην σχετική αίτηση
Date added: | 03/28/2018 |
Date modified: | 03/28/2018 |
Filesize: | 134.73 kB |
Downloads: | 1171 |
Υπόθεση: 32/2017
Υποβολή: 23.11.2017
Διαμεσολάβηση 32/2017 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 27.11.2017
Καταγγελία για καθυστέρηση και έλλειψη απάντησης σε αίτημα μείωσης λογαριασμού ύδρευσης
Date added: | 03/17/2016 |
Date modified: | 03/17/2016 |
Filesize: | 141.62 kB |
Downloads: | 1225 |
Υπόθεση: 06/2016
Υποβολή: 03.03.2016
Διαμεσολάβηση 06/2016 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 10.03.2016
Καταγγελία για καθυστέρηση και δημιουργία προβλημάτων στην εξόφληση τιμολογίου
Date added: | 01/12/2017 |
Date modified: | 03/29/2018 |
Filesize: | 126.38 kB |
Downloads: | 1312 |
Υπόθεση: 01/2017
Υποβολή: 10.01.2017 & 02.03.2017
Διαμεσολάβηση 01/2017 προς ΝΠΔΔ ΔΗΜΟΥ ΗΛΙΔΑΣ "Ο ΗΛΕΙΟΣ": 12.01.2017
Aπάντηση ΝΠΔΔ ΔΗΜΟΥ ΗΛΙΔΑΣ "Ο ΗΛΕΙΟΣ": 07.02.2017
Διαμεσολάβηση 01/2017/B: 07.03.2017
Από την απάντηση της Δ/ντριας του ΝΠΔΔ Δήμου Ήλιδας «Ο ΗΛΕΙΟΣ» προκύπτει ότι η Υπηρεσία του ΗΛΕΙΟΥ λανθασμένα (και προφανώς ακούσια) αποδέχτηκε το τιμολόγιο του παραπονούμενου, με ημερομηνία προγενέστερη της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου για ψήφιση της πίστωσης, ενώ έπρεπε να έχει εκδοθεί μετά την απόφαση αυτή. Το λάθος αυτό οδήγησε και σε ακύρωση του σχετικού χρηματικού εντάλματος. Υποδείχτηκε στον καταγγέλλοντα να ακυρώσει το τιμολόγιο του και να εκδόσει νέο, αλλά αυτός αρνήθηκε.
Καταγγελία για καθυστέρηση ελέγχου αυθαιρέτου
Date added: | 02/29/2016 |
Date modified: | 06/29/2016 |
Filesize: | 141.01 kB |
Downloads: | 1309 |
Υπόθεση: 03/2016
Υποβολή: 15.02.2016
Διαμεσολάβηση 03/2016 προς Δ/νση Πολεοδομίας, Χωροταξίας και Περιβάλλοντος: 18.02.2016
Καταγγελία για καθυστέρηση αποκομιδής απορριμάτων εκτός των κάδων περισυλλογής
Date added: | 11/03/2016 |
Date modified: | 11/03/2016 |
Filesize: | 132.12 kB |
Downloads: | 1242 |
Υπόθεση: 29/2016
Υποβολή: 20.10.2016
Διαμεσολάβηση 29/2016 προς Δ/νση Καθαριότητας Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου: 26.10.2016
Καταγγελία για καθυστέρηση απάντησης σε αίτηση και παράνομη λειτουργία σταθερής καντίνας
Date added: | 07/04/2018 |
Date modified: | 01/16/2019 |
Filesize: | 169.96 kB |
Downloads: | 1952 |
Υπόθεση: 08/2018
Υποβολή: 25.06.2018
Διαμεσολάβηση 08/2018 προς 1.] Δ/νση Οικονομικών 2.] Δ/νση Διοίκησης και Πρόνοιας 3.] Αυτοτελές Τμήμα Δημοτικης Αστυνομίας 4.] Δ/νση Υπηρεσίας Δόμησης Χωροταξίας και Περιβάλλοντος 5.] Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών και διαβίβαση 1.] Αυτοτελές Γραφείο Δημόσιας Περιουσία Ηλείας 2.] Δ/νση Δημ.Υγείας και Κοιν.Μέριμνας Π.Ε.Ηλείας: 02.07.2018
Απάντηση Δ/νσης Διοίκησης και Πρόνοιας - Τμήμα Τοπικής Ανάπτυξης: 23.07.2018
Απάντηση Αυτοτελούς Τμήματος Δημοτικης Αστυνομίας: 11.07.2018
Απάντηση Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών: 16.07.2018
Απάντηση Δ/νση Δημ.Υγείας και Κοιν.Μέριμνας Π.Ε.Ηλείας: 13.07.2018 και 16.08.2018
Κατόπιν ελέγχου της Δημοτικής Αστυνομίας, το Τμήμα Τοπικής Ανάπτυξης της Δ/νσης Διοίκησης και Πρόνοιας, επέστειλε έγγραφο στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, για ανάκληση της άδειας εγκατάστασης και λειτουργίας της καντίνας, όπως επίσης απέστειλε έγγραφο στη Δ/νση Δημόσιας Υγείας και Κοιν.Μέριμνας Π.Ε.Ηλείας για διενέργιεα υγειονομικού ελέγχου. Η καταγγέλλουσα επανήλθε, θεωρώντας μη ικανοποιητική την ανταπόκριση των υπηρεσιών του Δήμου. Η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής δεν κατόρθωσε να συνεδριάσει, μετά από δύο προσκλήσεις του Πρόεδρου της, λόγω έλλειψης απαρτίας και το θέμα της ανάκλησης της άδειας της καντίνας παραπέμφθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο. Ο Συμπαραστάτης, με νέα Διαμεσολάβησή του (Διαμεσολάβηση 08/2018/Β στις 24.08.2018), απευθύνθηκε και στον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, για την ταχεία εισαγωγή του θέματος στο Δημοτικό Συμβούλιο, η οποία έγινε, χωρίς να είναι γνωστό το αποτέλεσμα της συζήτησης.
Καταγγελία για καθυστέρηση απάντησης σε αίτηση επί επτάμηνο
Date added: | 09/21/2017 |
Date modified: | 05/03/2018 |
Filesize: | 147.56 kB |
Downloads: | 1208 |
Υπόθεση: 28/2017
Υποβολή: 13.09.2017
Διαμεσολάβηση 28/2017 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων & Αποκαταστάσεων και Δ/νση Οικονομικών: 20.09.2017
Μη ικανοποίηση αιτήματος.
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: 05.10.2017
Καταγγελία για καθυστερημένη αποστολή διορθωτικών στοιχείων ακινήτου στη ΔΕΗ, προς υπολογισμό του ΕΕΤΗΔΕ.
Date added: | 08/16/2016 |
Date modified: | 09/29/2016 |
Filesize: | 415.17 kB |
Downloads: | 1169 |
Υπόθεση: 08/2016
Υποβολή: 31.03.2016
Διαμεσολάβηση 08/2016 προς Δ/νση Οικονομικών: 08.04.2016
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: 13.05.2016
Διαμεσολάβηση 08/2016/A προς καταγγέλοντα: 19.05.2016
Διαμεσολάβηση 08/2016/Β προς Δ/νση Οικονομικών: 29.07.2016
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: 04.08.2016
Πλήρης διάσταση απόψεων μεταξύ της Δ/νσης Οικονομικών και τou ΔΕΔΔΗΕ. Η Δ/νση Οικονομικού αποδεικνύει ότι έστειλε δισκέτα για το ΕΕΤΗΔΕ την 27/1/2012, χωρίς από το στοιχείο αυτό να προκύπτουν λεπτομέρειες (ονόματα, τετρ.μέτρα κλπ). Το ΔΕΔΔΗΕ ισχυρίζεται ότι ο Δήμος Ήλιδας έστειλε CD, όπου περιλαμβάνονται και τα διορθωμένα στοιχεία του καταγγέλλοντα, τον Οκτώβριο του 2012 (χωρίς ημερομηνία και διαβιβαστικό). Κατόπιν αυτών αδυνατούμε να καταλογήσουμε την ευθύνη στην μία ή στην άλλη πλευρά και εξαντλήσαμε την προσπάθειά μας, ενημερώσαμε δε σχετικά τον καταγγέλλοντα.
Καταγγελία για καθυστερημένη απάντηση σε αιτήσεις και άρνηση καταβολής αμοιβής για υπερωρίες
Date added: | 03/16/2017 |
Date modified: | 03/16/2017 |
Filesize: | 134.03 kB |
Downloads: | 1199 |
Υπόθεση: 10/2017
Υποβολή: 01.03.2017
Διαμεσολάβηση 10/2017 προς Δ/νση Οικονομικών: 09.03.2017
Καταγγελια για καθαρισμο οικοπεδου από ξερα χόρτα - βάτα κλπ
Date added: | 07/04/2018 |
Date modified: | 07/04/2018 |
Filesize: | 131.39 kB |
Downloads: | 3069 |
Υπόθεση: 07/2018
Υποβολή: 06.06.2018
Διαμεσολάβηση 07/2018 προς Διεύθυνση Καθαριότητας Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου
και διαβίβαση στη Διεύθυνση Δημ.Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε.Ηλείας: 14.06.2018