ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ
Documents
Καταγγελία διατήρησης του ακατάσχετου του λογαριασμού του
Date added: | 07/23/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 162.73 kB |
Downloads: | 1349 |
Υπόθεση: 09/2015
Υποβολή: 02.06.2015
Διαμεσολάβηση 09/2015 προς Διεύθυνση Οικονομικών: 11.06.2015
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: 09.02.2016
Σύμφωνα με την απάντηση της Δ/νσης Οικονομικών, ο Δήμος είναι αναρμόδιος για την δήλωση του ακατάσχετου του τραπεζικού λογαριασμού
Καταγγελία σχετικά με την επιστροφή στο Δήμο αχρησιμοποιήτου οικογενειακού τάφου, παράνομη επιβολή προσαυξήσεων κλπ
Date added: | 03/28/2018 |
Date modified: | 01/16/2019 |
Filesize: | 143.2 kB |
Downloads: | 1345 |
Υπόθεση: 33/2017
Υποβολή: 22.12.2017
Διαμεσολάβηση 33/2017 προς Δ/νση Οικονομικών: 17.01.2018
Απάντηση της Δ/νσης Οικονομικών: 20.04.2018
Διαμεσολάβηση 33/2017/A προς Δ/νση Οικονομικών: 07.08.2018
Καταγγελία εκμισθωτή για χρέωση κατανάλωσης νερού από μισθωτή
Date added: | 09/16/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 139.75 kB |
Downloads: | 1333 |
Υπόθεση: 16/2015
Υποβολή: 25.08.2015
Διαμεσολάβηση 16/2015 προς Διεύθυνση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων & Δ/νση Οικονομικών: 09.09.2015
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: 10.09.2015, 15.09.2015
Απάντηση Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 23.09.2015
Σύμφωνα με την απάντηση των Υπηρεσιών, το αίτημα ικανοποιήθηκε πλήρως.
Καταγγελία για άνιση μεταχείριση καταναλωτών νερού
Date added: | 07/23/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 146.24 kB |
Downloads: | 1331 |
Υπόθεση: 07/2015
Υποβολή: 26.05.2015
Διαμεσολάβηση 07/2015 προς Διεύθυνση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων & Διεύθυνση Οικονομικών : 28.05.2015
Απάντηση Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 22.06.2015
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών:15.06.2015
Σύμφωνα με την απάντηση των εμπλεκομένων Διευθύνσεων, αυτές εφάρμοσαν τις σχετικές 442/2015 & 507/2015 Α.Δ.Σ. με τις οποίες αντιμετωπίστηκε το πρόβλημα της έλλειψης καταμέτρησης στην Πηνεία για πολλά χρόνια, της ελλιπούς καταγραφής των παροχών, της απουσίας αρχείου κα της αντικειμενικής αδυναμίας να εκδοθούν λογαριασμοί βάσει καταμέτρησης. Με την έγκριση του νέου Κανονισμού Ύδρευσης με την υπ.αριθμ. 77/28.3.2016 απόφαση του Δ.Σ., εφαρμόζεται και στην Δημοτική Ενότητα Πηνείας η χρέωση βάσει καταμέτρησης.
Καταγγελία για παράνομη εναπόθεση σκουπιδιών, μπάζων και άλλων αντικειμένων, στο δρόμο προς την Ι.Μ.Φραγκαβίλας.
Date added: | 01/15/2019 |
Date modified: | 01/15/2019 |
Filesize: | 124.97 kB |
Downloads: | 1330 |
Υπόθεση: 24/2018
Υποβολή: 10.12.2018
Διαμεσολάβηση 24/2018 προς Διεύθυνση Καθαριότητας Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου.
Καταγγελία για καθυστέρηση διαπλάτυνσης δημοτικού δρόμου, μετά από παραχώρηση λωρίδων από παροδίους
Date added: | 09/06/2017 |
Date modified: | 05/03/2018 |
Filesize: | 138.62 kB |
Downloads: | 1326 |
Υπόθεση: 24/2017
Υποβολή: 28.08.2017
Διαμεσολάβηση 24/2017 προς Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών: 31.08.2017
Απάντηση Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών: 08.09.2017
Το έργο πρέπει να ενταχθεί στον προγραμματισμό του Δήμου. Αποστέλλεται παραγγελία και στην Δ/νση Καθαριότητας.
Καταγγελία εκμισθωτή για χρέωση καταναλώσης νερού από μισθωτή
Date added: | 07/23/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 116.48 kB |
Downloads: | 1323 |
Υπόθεση: 01/2015
Υποβολή: 08.04.2015
Διαμεσολάβηση 01/2015 προς Διεύθυνση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 23.04.2015
Απάντηση Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 06.07.2015
Με την υπ.αριθμ.77/28.03.2016 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου εγκρίθηκε νέος Κανονισμός Ύδρευσης–Αποχέτευσης, με τον οποίο, βάσει των άρθρων 17 και 19, ικανοποιούνται εν μέρει οι ατέλειες του προηγούμενου κανονισμού εις βάρος των ιδιοκτητών εκμισθωμένων ακινήτων. Παραμένει η εκκρεμότητα των μέχρι την έγκριση του νέου Κανονισμού οφειλών.
Καταγγελία για χρέωση ύδρευσης σε παροχή κλειστή και αχρησιμοποίητη από το 2002
Date added: | 07/07/2016 |
Date modified: | 11/10/2016 |
Filesize: | 140.01 kB |
Downloads: | 1322 |
Υπόθεση: 20/2016
Υποβολή: 29.06. 2016
Διαμεσολάβηση 20/2016 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων & Αποκαταστάσεων και Δ/νση Οικονομικών: 06.07.2016
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: 20.07.2016
Εκκρεμεί η απάντηση της Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων.
Καταγγελία για καθυστέρηση και δημιουργία προβλημάτων στην εξόφληση τιμολογίου
Date added: | 01/12/2017 |
Date modified: | 03/29/2018 |
Filesize: | 126.38 kB |
Downloads: | 1320 |
Υπόθεση: 01/2017
Υποβολή: 10.01.2017 & 02.03.2017
Διαμεσολάβηση 01/2017 προς ΝΠΔΔ ΔΗΜΟΥ ΗΛΙΔΑΣ "Ο ΗΛΕΙΟΣ": 12.01.2017
Aπάντηση ΝΠΔΔ ΔΗΜΟΥ ΗΛΙΔΑΣ "Ο ΗΛΕΙΟΣ": 07.02.2017
Διαμεσολάβηση 01/2017/B: 07.03.2017
Από την απάντηση της Δ/ντριας του ΝΠΔΔ Δήμου Ήλιδας «Ο ΗΛΕΙΟΣ» προκύπτει ότι η Υπηρεσία του ΗΛΕΙΟΥ λανθασμένα (και προφανώς ακούσια) αποδέχτηκε το τιμολόγιο του παραπονούμενου, με ημερομηνία προγενέστερη της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου για ψήφιση της πίστωσης, ενώ έπρεπε να έχει εκδοθεί μετά την απόφαση αυτή. Το λάθος αυτό οδήγησε και σε ακύρωση του σχετικού χρηματικού εντάλματος. Υποδείχτηκε στον καταγγέλλοντα να ακυρώσει το τιμολόγιο του και να εκδόσει νέο, αλλά αυτός αρνήθηκε.
Καταγγελία για καθυστέρηση ελέγχου αυθαιρέτου
Date added: | 02/29/2016 |
Date modified: | 06/29/2016 |
Filesize: | 141.01 kB |
Downloads: | 1320 |
Υπόθεση: 03/2016
Υποβολή: 15.02.2016
Διαμεσολάβηση 03/2016 προς Δ/νση Πολεοδομίας, Χωροταξίας και Περιβάλλοντος: 18.02.2016