ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ
Documents
Καταγγελία για συμπλήρωση ελέγχου αυθαιρέτων
Date added: | 02/29/2016 |
Date modified: | 02/29/2016 |
Filesize: | 143.76 kB |
Downloads: | 1272 |
Υπόθεση: 04/2016
Υποβολή: 15.02.2016
Διαμεσολάβηση 04/2016 προς Δ/νση Πολεοδομίας, Χωροταξίας και Περιβάλλοντος: 18.02.2016
Καταγγελία για προβλήματα πλημμύρας σε ιδιοκτησία από την υπερχείλιση της γράνας εκτόνωσης του Yδραγωγείου Αμαλιάδας.
Date added: | 01/15/2019 |
Date modified: | 01/15/2019 |
Filesize: | 135.7 kB |
Downloads: | 968 |
Υπόθεση: 14/2018
Υποβολή: 07.09.2018
Διαμεσολάβηση 14/2018 προς Διεύθυνση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων.
Καταγγελία για προβλήματα πλημμύρας σε ιδιοκτησία από την υπερχείλιση της γράνας εκτόνωσης του υδραγωγείου
Date added: | 08/18/2017 |
Date modified: | 08/18/2017 |
Filesize: | 137.08 kB |
Downloads: | 1114 |
Υπόθεση: 23/2017
Υποβολή: 25.07.2017
Διαμεσολάβηση 22/2017 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων & Αποκαταστάσεων: 27.07.2017
Καταγγελία για πλημμύρα τάφων του Δημοτικού Κοιμητηρίου από όμβρια ύδατα
Date added: | 11/03/2016 |
Date modified: | 11/03/2016 |
Filesize: | 135.91 kB |
Downloads: | 1174 |
Υπόθεση: 30/2016
Υποβολή: 25.10.2016
Διαμεσολάβηση 30/2016 προς Δ/νση Καθαριότητας Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου: 26.10.2016
Απάντηση Δ/νσης Καθαριότητας Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου: 01.11.2016
Από την απάντηση της Δ/νσης Καθαριότητας, προκύπτει προσωρινή μεν αλλά ικανοποιητική επίλυση του προβλήματος.
Καταγγελία για πλημμύρα οικίας από όμβρια
Date added: | 09/29/2016 |
Date modified: | 04/12/2017 |
Filesize: | 141.36 kB |
Downloads: | 1371 |
Υπόθεση: 25/2016
Υποβολή: 08.09.2016
Διαμεσολάβηση 25/2016 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων & Αποκαταστάσεων, Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών και Δ/νση Καθαριότητας, Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου: 20.09.2016
Απάντηση της Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 27.10.2016
Απάντηση της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών: 28.09.2016 & 07.11.2016
Απάντηση της Δ/νσης Καθαριότητας, Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου: εκκρεμεί
Από την απάντηση της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών, προκύπτει ότι ο καθαρισμός του ρέματος υλοποιήθηκε από την Υπηρεσία, πλήν όμως ο καταγγέλλων επανήλθε με την από 24.10.2016 αίτησή του προς το Δήμο και το Συμπαραστάτη, αναφέροντας ότι από την τελευταία νεροποντή προκλήθηκε και πάλι πλημμύρα και υλικές ζημιές.
Καταγγελία για πλημμύρα κατοικίας από όμβρια και αδιαφορία αντιμετώπισης σε προηγούμενη από τις 3-9-2015 καταγγελία
Date added: | 10/20/2016 |
Date modified: | 11/10/2016 |
Filesize: | 141.46 kB |
Downloads: | 1210 |
Υπόθεση: 28/2016
Υποβολή: 11.10.2016
Διαμεσολάβηση 28/2016 προς προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων & Αποκαταστάσεων: 14.10.2016
Απάντηση της Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 20.10.2016
Από την απάντηση της Δ/νσης προκύπτει ότι έχουν προγραμματιστεί επεμβάσεις για την επίλυση του προβλήματος και συνεννόησης με την Τεχνική Υπηρεσία για το ενδεχόμενο εκπόνησης μελέτης, ώστε να λυθεί μόνιμα το πρόβλημα στην ευρύτερη περιοχή.
Καταγγελία για πλημμύρα κατοικίας από όμβρια
Date added: | 09/16/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 145.47 kB |
Downloads: | 1204 |
Υπόθεση: 17/2015
Υποβολή: 04.09.2015
Διαμεσολάβηση 17/2015 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων & Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών: 16.09.2015
Απάντηση Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών: 18.09.2015
Απάντηση Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 23.09.2015
Σύμφωνα με τις απάντησεις των Υπηρεσιών, εάν με τον καθαρισμό των φρεατίων δεν επιλυθεί το πρόβλημα θα πρέπει να υπάρξει η συνεργασία τους για τη σύνταξη μελέτης προς οριστική επίλυσή του.
Καταγγελία για πλημμύρα καταστήματος λόγω ατελειών στα έργα ανάπλασης του κέντρου
Date added: | 11/10/2016 |
Date modified: | 11/10/2016 |
Filesize: | 145.48 kB |
Downloads: | 1211 |
Υπόθεση: 33/2016
Υποβολή: 03.11.2016
Διαμεσολάβηση 33/2016 προς Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών: 08.11.2016
Καταγγελία για πλημμύρα από όμβρια και αίτημα αποζημίωσης
Date added: | 11/13/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 129.24 kB |
Downloads: | 1196 |
Υπόθεση: 24/2015
Υποβολή: 10.11.2015
Διαμεσολάβηση 24/2015 προς Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών & Δ/νση Οικονομικών: 11.11.2015
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: 23.11.2015
Απάντηση Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών: 01.12.2015
Σύμφωνα με την απάντηση της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών το συγκεκριμένο πρόβλημα αντιμετωπίστηκε με τον καθαρισμό της κοίτης στα πλαίσια ευρύτερων εργασιών εκτέλεσης αντιπλυμμηρικών έργων ενώ σύμφωνα με την απάντηση της Δ/νσης Οικονομικών το αίτημα για αποζημίωση περιουσίας λόγω εντόνων καιρικών φαινομένων "δε βρίσκει έρεισμα σε διάταξη νόμου".
Καταγγελία για πλημμύρα από όμβρια
Date added: | 11/13/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 125.91 kB |
Downloads: | 1214 |
Υπόθεση: 25/2015
Υποβολή: 10.11.2015
Διαμεσολάβηση 25/2015 προς Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών: 12.11.2015
Απάντηση Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών: 24.11.2015
Σύμφωνα με την απάντηση της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών, η υπηρεσία, κατόπιν αυτοψίας, διαπίστωσε το πρόβλημα και κοινοποίησε στην Δ/νση Καθαριότητας για τις δικές της ενέργειες.