ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ
Documents
Αίτημα για ενεργοποίηση του νόμου περί απαλλαγής αναπήρων από δημοτικά τέλη
Date added: | 06/10/2016 |
Date modified: | 06/29/2016 |
Filesize: | 140.58 kB |
Downloads: | 1265 |
Υπόθεση: 17/2016
Υποβολή: 08.06.2016
Διαμεσολάβηση 17/2016 προς Δ/νση Οικονομικών: 09.06.2016
Απάντηση της Δ/νσης Οικονομικών: 10.06.2016
Με την απάντηση της Υπηρεσίας επισημαίνεται πρακτικά η διαδικασία για την ενεργοποίηση της σχετικής διάταξης του νόμου (άρθρο 13 Ν. 4368/2016). Ο Συμπαραστάτης θα συνεχίσει την προσπάθειά του.
Καταγγελία εκμισθωτή για χρέωση καταναλώσης νερού από μισθωτή
Date added: | 11/11/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 150.42 kB |
Downloads: | 1263 |
Υπόθεση: 23/2015
Υποβολή: 05.11.2015
Διαμεσολάβηση 23/2015 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων & Δ/νση Οικονομικών: 10.11.2015
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: 09.02.2016
Απάντηση Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: εκκρεμεί
Με την υπ.αριθμ.77/28.03.2016 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου εγκρίθηκε νέος Κανονισμός Ύδρευσης–Αποχέτευσης, με τον οποίο, βάσει των άρθρων 17 και 19, ικανοποιούνται εν μέρει οι ατέλειες του προηγούμενου κανονισμού εις βάρος των ιδιοκτητών εκμισθωμένων ακινήτων. Παραμένει η εκκρεμότητα των μέχρι την έγκριση του νέου Κανονισμού οφειλών.
Καταγγελία για αδέσποτους σκύλους και καθαρισμό γειτονικού οικοπέδου
Date added: | 03/16/2017 |
Date modified: | 05/03/2018 |
Filesize: | 141.11 kB |
Downloads: | 1262 |
Υπόθεση: 07/2017
Υποβολή: 22.02.2017
Διαμεσολάβηση 07/2017 προς Δ/νση Διοίκησης & Πρόνοιας, Δ/νση Καθαριότητας
Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου, Π.Ε.Ηλείας, Δ/νση Δημ.Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας:
28.02.2017
Απάντηση Δ/νσης Διοίκησης και Πρόνοιας: 06.03.2017
Απάντηση Π.Ε.Ηλείας, Δ/νση Δημ.Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας: 21.06.2017
Δ/νση Διοίκησης και Πρόνοιας: Η λύση του προβλήματος δυσχεραίνεται από τις απαιτήσεις του νόμου και του αριθμού των αδέσποτων.
Π.Ε.Ηλείας: Η Π.Ε.Ηλείας επιβεβαιώνει με αυτοψία το βάσιμο της καταγγελίας και υποδεικνύει ενημέρωση των οικοπεδούχων.
Καταγγελία για διακοπή ύδρευσης κλπ
Date added: | 06/29/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 131.89 kB |
Downloads: | 1261 |
Υπόθεση: 04/2015
Υποβολή: 05.05.2015
Διαμεσολάβηση 04/2015 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων & Δ/νση Οικονομικών: 06.05.2015
Απάντηση Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 22.06.2015
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών:εκκρεμεί
Μερική ικανοποίηση αιτήματος. Σύμφωνα με την απάντηση της Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων, ικανοποιήθηκε το πρώτο αίτημα περί διακοπής της παροχής με "τάπωση" λόγω επικείμενης κατεδάφισης.
Καταγγελία για κατάληψη κοινόχρηστου χώρου (πεζοδρομίου)
Date added: | 07/23/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 281.39 kB |
Downloads: | 1257 |
Υπόθεση: 05/2015
Υποβολή: 13.05.2015
Διαμεσολαβήσεις 05/2015 & 05/2015/Β προς Διεύθυνση Διοίκησης και Πρόνοιας & Διεύθυνση Οικονομικών αντίστοιχα: 15.05.2015 & 24.06.2015
Απάντηση Δ/νσης Διοίκησης και Πρόνοιας: 19.05.2015
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: εκκρεμεί
Απάντηση Δ/νσης Δημ.Υγείας & Κοιν. Μέριμνας Π.Δ.Ηλείας: 15.06.2015
Απάντηση Α.Τ. Αμαλιάδας: εκκρεμεί
Μετά από την παρέμβαση κυρίως της Δ/νσης Δημ.Υγείας και Κοιν.Μέριμνας Π.Ε.Ηλείας, οι παραβάτες συμμορφώθηκαν με τις κείμενες διατάξεις.
Καταγγελία για μη χορήγηση βεβαίωσης
Date added: | 06/29/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 109.98 kB |
Downloads: | 1257 |
Υπόθεση: 02/2015
Υποβολή: 14.04.2015
Διαμεσολάβηση 02/2015 προς Διεύθυνση Διοίκησης και Πρόνοιας: 16.04.2015
Απάντηση Δ/νσης Διοίκησης και Πρόνοιας: 22.04.2015
Ικανοποίηση αιτήματος περί χορήγησης βεβαίωσης
Καταγγελία για έλλειψη ελέγχων στη λαϊκή αγορά Αμαλιάδας
Date added: | 05/31/2016 |
Date modified: | 05/31/2016 |
Filesize: | 132.88 kB |
Downloads: | 1256 |
Υπόθεση: 11/2016
Υποβολή: 27.04.2016
Διαμεσολάβηση 11/2016 προς Δ/νση Διοίκησης και Πρόνοιας & Αυτοτελές Τμήμα
Δημοτικής Αστυνομίας: 10.05.2016
Καταγγελία για κατάληψη κοινόχρηστου χώρου (πεζοδρομίου)
Date added: | 07/23/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 283.65 kB |
Downloads: | 1256 |
Υπόθεση: 06/2015
Υποβολή: 13.05.2015
Διαμεσολαβήσεις 06/2015 & 06/2015/Β προς Διεύθυνση Διοίκησης και Πρόνοιας & Διεύθυνση Οικονομικών αντίστοιχα: 15.05.2015 & 24.06.2015
Απάντηση Δ/νσης Διοίκησης και Πρόνοιας: 19.05.2015
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: εκκρεμεί
Απάντηση Δ/νσης Δημ.Υγείας & Κοιν. Μέριμνας Π.Ε.Ηλείας: 15.06.2015
Απάντηση Α.Τ. Αμαλιάδας: εκκρεμεί
Μετά από την παρέμβαση κυρίως της Δ/νσης Δημ.Υγείας και Κοιν.Μέριμνας Π.Ε.Ηλείας, οι παραβάτες συμμορφώθηκαν με τις κείμενες διατάξεις.
Καταγγελία-αίτημα για βελτίωση αγροτικού δρόμου
Date added: | 02/20/2017 |
Date modified: | 02/20/2017 |
Filesize: | 134.87 kB |
Downloads: | 1251 |
Υπόθεση: 03/2017
Υποβολή: 20.01.2017
Διαμεσολάβηση 03/2017 προς Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών:31.01.2017
Απάντηση Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών: 13.02.2017
Από την απάντηση της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών, προκύπτει ικανοποίηση του αιτήματος.
Αίτημα για πρόβλεψη θέσεων και βραχυχρόνιων αδειών υπαίθριου στάσιμου εμπορίου
Date added: | 06/02/2016 |
Date modified: | 06/02/2016 |
Filesize: | 134.27 kB |
Downloads: | 1247 |
Υπόθεση: 14/2016
Υποβολή: 31.05.2016
Διαμεσολάβηση 14/2016 προς Δ/νση Διοίκησης και Πρόνοιας: 01.06.2016