ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ
Documents
Καταγγελία για καθυστερημένη αποστολή διορθωτικών στοιχείων ακινήτου στη ΔΕΗ, προς υπολογισμό του ΕΕΤΗΔΕ.
Date added: | 08/16/2016 |
Date modified: | 09/29/2016 |
Filesize: | 415.17 kB |
Downloads: | 1166 |
Υπόθεση: 08/2016
Υποβολή: 31.03.2016
Διαμεσολάβηση 08/2016 προς Δ/νση Οικονομικών: 08.04.2016
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: 13.05.2016
Διαμεσολάβηση 08/2016/A προς καταγγέλοντα: 19.05.2016
Διαμεσολάβηση 08/2016/Β προς Δ/νση Οικονομικών: 29.07.2016
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: 04.08.2016
Πλήρης διάσταση απόψεων μεταξύ της Δ/νσης Οικονομικών και τou ΔΕΔΔΗΕ. Η Δ/νση Οικονομικού αποδεικνύει ότι έστειλε δισκέτα για το ΕΕΤΗΔΕ την 27/1/2012, χωρίς από το στοιχείο αυτό να προκύπτουν λεπτομέρειες (ονόματα, τετρ.μέτρα κλπ). Το ΔΕΔΔΗΕ ισχυρίζεται ότι ο Δήμος Ήλιδας έστειλε CD, όπου περιλαμβάνονται και τα διορθωμένα στοιχεία του καταγγέλλοντα, τον Οκτώβριο του 2012 (χωρίς ημερομηνία και διαβιβαστικό). Κατόπιν αυτών αδυνατούμε να καταλογήσουμε την ευθύνη στην μία ή στην άλλη πλευρά και εξαντλήσαμε την προσπάθειά μας, ενημερώσαμε δε σχετικά τον καταγγέλλοντα.
Καταγγελία για παράνομη εγγραφή στους φορολογικούς καταλόγους του Δήμου και αποστολή ατομικής ειδοποίησης, προστίμου από παράβαση ΚΟΚ (παράνομη στάθμευση) που έγινε το έτος 2007.
Date added: | 01/15/2019 |
Date modified: | 01/15/2019 |
Filesize: | 156.24 kB |
Downloads: | 1166 |
Υπόθεση: 22/2018
Υποβολή: 06.12.2018
Διαμεσολάβηση 22/2018 προς Διεύθυνση Οικονομικών.
Καταγγελία αδειούχου πωλητή για έλεγχο στη λαική αγορά Αμαλιάδας
Date added: | 08/07/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 260 kB |
Downloads: | 1168 |
Υπόθεση: 15/2015
Υποβολή: 28.07.2015
Διαμεσολάβηση 15/2015 προς Δ/νση Διοίκησης και Πρόνοιας: 06.08.2015
Απάντηση Δ/νσης Διοίκησης και Πρόνοιας: 07.08.2015
Διαμεσολάβηση 15/2015/Α προς Δ/νση Οικονομικών και Δημοτική Αστυνομία: 23.09.2015
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: 09.02.2016
Απάντηση Δημοτικής Αστυνομίας: 11.03.2016
Σύμφωνα με τις απαντήσεις των υπηρεσιών: 1.) Πραγματοποιούνται έλεγχοι κάθε Σάββατο στη λαϊκή Αγορά, αλλά απαιτείται μόνιμη παρουσία και της ΕΛ.ΑΣ. και επιπλέον πραγματοποίηση της διαγράμμισης και ολοκλήρωση της διαδικασίας ανανέωσης των αδειών πωλητών λαϊκών αγορών 2.) Το τέλος της λαϊκής είναι ημερήσιο αλλά προκαταβάλλεται ανά μήνα 3.) Για την διαγραφή οφειλών προβλέπεται ειδική διαδικασία και προϋποθέσεις και εν τέλει απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Καταγγελία για καθυστέρηση σύνδεσης με το δίκτυο αποχέτευσης και για έλλειψη απάντησης στην σχετική αίτηση
Date added: | 03/28/2018 |
Date modified: | 03/28/2018 |
Filesize: | 134.73 kB |
Downloads: | 1170 |
Υπόθεση: 32/2017
Υποβολή: 23.11.2017
Διαμεσολάβηση 32/2017 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 27.11.2017
Επαναφορά καταγγελίας για ηχορρύπανση στον πεζόδρομο Όθωνος-Αμαλίας
Date added: | 04/26/2017 |
Date modified: | 05/03/2018 |
Filesize: | 166.98 kB |
Downloads: | 1176 |
Υπόθεση: 15/2017
Υποβολή: 07.04.2017
Διαμεσολάβηση 15/2017 προς Αυτοτελές Τμήμα Δημοτικής Αστυνομίας και διαβίβαση προς Δ/νση Δημ.Υγείας & Κοιν. Μέριμνας Π.Ε.Ηλείας και Α.Τ.Αμαλιάδας: 11.04.2017
Απάντηση του Α.Τ.Αμαλιάδας: 16.05.2017
Το Α.Τ. απάντησε γενικόλογα, αναφέροντας τον αριθμό των ελέγχων που έχει πραγματοποιήσει από 13-12-2016 έως 14-05-2017.
Καταγγελία για καθυστέρηση ελέγχου και αντικατάσταση υδρομετρητή
Date added: | 09/21/2017 |
Date modified: | 09/21/2017 |
Filesize: | 133.45 kB |
Downloads: | 1177 |
Υπόθεση: 27/2017
Υποβολή: 06.09.2017
Διαμεσολάβηση 27/2017 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 13.09.2017
Καταγγελία για πλημμύρα τάφων του Δημοτικού Κοιμητηρίου από όμβρια ύδατα
Date added: | 11/03/2016 |
Date modified: | 11/03/2016 |
Filesize: | 135.91 kB |
Downloads: | 1190 |
Υπόθεση: 30/2016
Υποβολή: 25.10.2016
Διαμεσολάβηση 30/2016 προς Δ/νση Καθαριότητας Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου: 26.10.2016
Απάντηση Δ/νσης Καθαριότητας Ηλεκτροφωτισμού και Πρασίνου: 01.11.2016
Από την απάντηση της Δ/νσης Καθαριότητας, προκύπτει προσωρινή μεν αλλά ικανοποιητική επίλυση του προβλήματος.
Καταγγελία εκμισθωτή για χρέωση κατανάλωσης νερού από μισθωτή
Date added: | 10/08/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 141.15 kB |
Downloads: | 1191 |
Υπόθεση: 19/2015
Υποβολή: 30.09.2015
Διαμεσολάβηση 19/2015 προς Διεύθυνση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων & Δ/νση Οικονομικών: 01.10.2015
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: 09.02.2016
Απάντηση Δ/νσης Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων: 16.12.2015
Με την υπ.αριθμ.77/28.03.2016 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου εγκρίθηκε νέος Κανονισμός Ύδρευσης–Αποχέτευσης, με τον οποίο, βάσει των άρθρων 17 και 19, ικανοποιούνται εν μέρει οι ατέλειες του προηγούμενου κανονισμού εις βάρος των ιδιοκτητών εκμισθωμένων ακινήτων. Παραμένει η εκκρεμότητα των μέχρι την έγκριση του νέου Κανονισμού οφειλών.
Καταγγελία για αδικαιολόγητη χρέωση τελών ύδρευσης κλπ
Date added: | 07/23/2015 |
Date modified: | 06/23/2016 |
Filesize: | 149.04 kB |
Downloads: | 1197 |
Υπόθεση: 12/2015
Υποβολή: 14.07.2015
Διαμεσολάβηση 12/2015 προς Δ/νση Υδάτινων Πόρων και Αποκαταστάσεων & Δ/νση Οικονομικών: 22.07.2015
Απάντηση Δ/νσης Οικονομικών: 10.09.2015
Σύμφωνα με την απάντηση της Δ/νσης Οικονομικών, για το θέμα της διαγραφής της λανθασμένης οφειλής, εκκρεμεί η πιστοποίηση και διενέργεια αυτοψίας από τη Δ/νση Υδάτινων Πόρων & Αποκαταστάσεων (ώστε να επαναυποβληθεί στο Δ.Σ.). Η Δ/νση Υδάτινων Πόρων & Αποκαταστάσεων δεν έχει ανταποκριθεί ακόμη.
Καταγγελία για καθυστερημένη απάντηση σε αιτήσεις και άρνηση καταβολής αμοιβής για υπερωρίες
Date added: | 03/16/2017 |
Date modified: | 03/16/2017 |
Filesize: | 134.03 kB |
Downloads: | 1198 |
Υπόθεση: 10/2017
Υποβολή: 01.03.2017
Διαμεσολάβηση 10/2017 προς Δ/νση Οικονομικών: 09.03.2017